ייעוץ התנהגותי למנהלים ואנשי עסקים נועד לתת מענה בניהול כח אדם וניהול עצמי לשם השגת מטרות עסקיות ושיפור התפוקה בארגון. היבטים של שימור עובדים, ניהול נכון ויצירת מוטיבציה, טיפול בבעיות משמעת וניהול משימות עצמי הינם מקצת מהאתגרים העומדים בפני מנהל. רכישת כלים התנהגותיים בסיסיים מאפשרת למנהל להתמודד נכונה עם ניהול כח האדם שברשותו, כמו גם ניהול משימותיו באופן אופטימלי ופרודוקטיבי.
מנהלים רבים מעבירים היקף נכבד מזמנם באינטראקציות עם עובדים ונותני שירות. בעוד ההיבט המקצועי הינו רק אחד מההיבטים החשובים במאפייני הניהול של המנהל, הפן של ניהול צוות ויחסי אנוש בונים ומקדמים הינו פן לא פחות חשוב ליצירת ארגון אפקטיבי ויעיל. במסגרת ייעוץ למנהלים מטרתינו הינה להגדיל את רווחיות הארגון על ידי יצירת סביבת עבודה פרודוקטיבית ויעילה, המבוססת על אינטראקציות בונות ומייעלות.
לצורך השגת מטרה זו אנו עושים שימוש במודל ייעוץ התנהגותי ייחודי הכולל התייחסות לרמות אינטראקציה שונוות בארגון:
במסגרת הייעוץ למנהלים המרכז הישראלי לטיפול התנהגותי מציע למנהלים ייעוץ פרטני, הרצאות וסדנאות לשיפור מיומנויות ניהול כח האדם שברשותם, פתרון בעיות ברמת הצוות והעלאת התפוקה של המנהלים ועובדיהם.
"זיכרו כי בהתנהגותו של כל אחד תלוי גורל כולם" (אלכסנדר מוקדון).